وبلاگ مهندس رضا محمدی

دانلود جزوات مهندسی عمران و سازه

وبلاگ مهندس رضا محمدی

دانلود جزوات مهندسی عمران و سازه

تحلیل ماتریسی سازه ها

تحلیل ماتریسی سازه ها

 (Matrix Structural Analysis)
دکتر کریم عابدی

فصل اول: کلیات

فصل دوم: تبدیلات دورانی مختصات

فصل سوم- روش سختی در تحلیل ماتریسی سازه ها



به حجم 21.6 مگابایت

1 .  Matrix Structural Analysis-Chapter 1.PPT

2 .  Matrix Structural Analysis-Chapter 2.PPT

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://mahlove.persianblog.ir

سلام خسته نباشید
ببخشید من دانشجوی رشته عمران هستم و ترم 6. من تاحالا با برنامه متلب کار نکردم و استاد درس تحلیل2 ازمون خواسته 3تا برنامه بنویسیم یکی برای قاب- یکی برای تیر و یکی برای ستون! و من دوروزه دارم آموزش برنامه متلب رو میخونم اونجور که باید یاد نگرفتم و تا 12 تیر مهلت دارم!
میشه کمکم کنید لطفا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد